Begroting 2021
portal

Programma 0 Bestuur en dienstverlening

Prestatie-indicatoren

Prestatie-indicatoren

0.1

Beter inspelen op de wens van de inwoners om snel, adequaat en klantvriendelijk geholpen te worden

Subindicator

R2019

B2020

B2021

Bron/Frequentie

Klanttevredenheid Publieksbalie

95%

92%

92%

Smileybox, dagelijks

Het aantal aangevraagde digitale producten

10.154

5.000

5.000

iBurgerzaken

De bron van deze sub-indicator is aangepast. Nu wordt nog enkel het dashboard van IBurgerzaken gebruikt. Daarvoor werden bijvoorbeeld ook digitale meldingen meegeteld, nu betreft het enkel de producten. Vandaar dat het streefcijfer in 2021 lager ligt dan de realisatie in 2019.

Verhouding gestarte processen digitaal ten opzichte van fysieke aanvragen

45%

website, zaaksyteem, iBurgerzaken

0.2

Het vertrouwen in de overheid versterken met een andere werkwijze en stijl van communiceren van de gehele organisatie: het college, ambtenaren en gemeenteraad

Subindicator

R2019

B2020

B2021

Bron/Frequentie

Aantal volgers op Twitter

3.706

3.650

3.775

eigen statistiek, doorlopend

Aantal gebruikers gemeentelijke App (gemiddeld per maand)

190

185

580

eigen statistiek, doorlopend

De toename in 2021 wordt veroorzaakt door de verplicht te maken afspraken voor grofvuil via de gemeentelijk App; dit  als gevolg van de corona maatregelen.

Deze pagina is gebouwd op 04/09/2021 11:12:21 met de export van 04/08/2021 11:47:36